Top model och jag skäms

Nu har det kört igång igen och jag kan bara inte låta bli att titta. Detta program är helt förkastligt och handlar bara om yta men jag kan inte låta bli. Vet inte varför jag är fast i det. Men jag tycker ju om fantasy och andra världar.... Kanske är det för att det är en värld som jag med mina korta, tjocka taxben och bilringar aldrig skulle ha en chans ens på en miljon att uppleva? :D Jag skäms att erkänna det, men jag har nog sett alla säsonger... Jag älskar att skratta åt de som inte kan "walk the walk", njuter av att se när det blir catfights och hur annorlunda de ser ut då de är sminkade och piffade. 

I år verkar det vara otroligt många puckon! Det kommer att bli en underhållande säsong!  Anders har suttit i soffan nu och tittat en stund och han fällde en bra kommentar om årets deltagare:

- "I år kan det ju bara ha varit 35 personer som sökte"

Ja, man kan verkligen fundera... Det var många konstiga. Jag tror att de har castat knepiga personer den här säsongen, för att det ska bli lite mer underhållande med bråk och annat. Herregud vad många dumma brudar det var! Tror inte att det nästan var en enda normal människa med! En som drack sin egen bröstmjölk!!!

Ja, ni ser ju redan hur engagerad jag är i detta! Jag borde tamefan skämmes! Men jag kan inte hjälpa det!
Är det någon annan som är fast också? Vi kanske kan starta en anonym top model klubb? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0