Tjejfest!

I lördags var jag då på tjejmiddag och det var jättetrevligt. Vi käkade tacos och åt kladdkaka! mums! Vi spelade idol-spelet men det kan jag utfärda en varning på, det var nämligen en liten partydödare! Det var ju kul att sjunga men spelet var alldeles för trögt och vi blev mest bara trötta av det allihopa :(. Vi bannade Kirsti, Daniel, Clabbe och den där siste jurymedlemmen rätt så rejält då det inte gick att sappa mellan låtarna utan man var tvungen att lyssna på låten och sen höra deras utslag varje gång. Vi ville ju sjunga!
Spelet till trots var jag inte hemma förrän klockan 02.30. Döm om Ninas och min förvång då vi går genom byn klockan 02 och en polisbil cruisar runt i den öde byn! Antar att de bara var på genomresa... Polisen är ju inte ett så vanligt inslag här uppe annars.

Sara fällde kvällens roligaste kommentar när vi höll på ta en massa kort med alla kameror genom att säga;

- Man kan ju faktiskt få ett epilepsianfall av det här, faktiskt!

Hon var helt allvarlig och lät uppriktigt bekymrad och det gjorde att det blev en så kul kommentar.




Katrin, Lena, Sara, Helena, Nina och jag när vi skulle hugga in på tacosen! Om ni tycker att vi ser lite ansträngda ut i våra leelnden beror det på att jag hade placerat ut kameran och tagit med självutlösaren. ..



Frida och Nina garvar åt Saras varning om epilepsianfall



Jag och Helena med kameraleenden, varför ler man alltid så där tillgjort när kameran kommer fram?



Och blir det inte ett påklistrat leende så blir det ett sånt där leende där man ser ut som en psykopat :) Titta hur det typ lyser galenskap ur ögonen på Nina och mig!



Idoltävling! Sara och Helena.



Jag och Katrin fick Känn ingen sorg för mig Göteborg som första låt, verkligen inte lätt! Ingen av oss hade hört den typ! Det blev mycket nanananana..



Karin var modig och sjöng själv!



Frida och Nina, vinnarna av idolandet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0