Storstädning

Puh! Så har Anders och jag hållit på att städa i två timmar. Jag har plockat och städat undan på hela övervåningen, bärt upp allt möjligt som samlats under sommaren upp på vinden. Att det kan ta sån tid att bara plocka undan och lägga saker på dess rätta plats? Anders har dammsugat och grejat på nedervåningen och Lovis har lekt uppe i sin myshörna. Skönt ska det bli att gå och lägga sig ikväll i renbäddad säng! Men det är skönt att ha städningen gjord innan helgen så slipper man hålla på och städa på helgen.
Tänkte att jag skulle pösa ner mig i soffan nu och titta på Top Model om jag får... Misstänker att Anders vill se på idol, jag har sett Top Model hela veckan och programmen är ju på samma tider.

Förresten, jag blev så sugen på att börja läsa böcker igen. Är det någon som ha något boktips på en rolig feelgood bok? Jag är sugen på en bok som jag kan skratta till och bara läsa utan att behöva koncentrera mig allt för mycket. Typ DaVinci koden eller någon sån bok skulle bli allt för jobbig för min hjärna nu. Man blir ju nästan nybörjare på att läsa igen, har inte läst en bok på fyra år då jag läste just DaVinci koden.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Em

Nu börjar det likna något här =) misstänkte att Anders inte var hemma :P men så var inte fallet. Bra bok? Stig Larssons serie är dö bra, jag har rätt många böcker så du an ju välja och vraka när du kommer hit. Ett annat suoer ett tips, är El Chock som är verklighets baserad. Den handlar som Jonas Andersson som åkte fast i Boliva för knark smuggel och man år förlja han i det fasansfulla fängelset men det är sjukt spännande och intressant att läsa om dom "fria lagarna" i fängelset.. Super bok. Har även den om du är sugen! kram

2008-09-18 @ 20:36:30
URL: http://bienvenido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0