Ser fram emot en härlig helg!

Fredag imorgon, härligt!
Lovis ska vara hemma med Anders imorgon eftersom hennes dagmamma är lite krasslig. I vintras och våras hade vi en rutin på att gå på sockerbagaren och fika på fredagar. Nu ska vi ta upp det fredagsmyset igen. Så imorgon blir det fikatime när jag kommer hem från jobbet kring 12.30. Mysigt att stiga in i värmen och lukten av nybakat på konditoriet när det är lite höstruggigt ute!

På lördag ska jag på tjejmiddag, vi ska laga mat tillsammans och mysa! Ska bli jättekul att få krypa upp i en soffa och surra med Sara, Helena och mina nya arbetskompisar Katrin och Nina ;)

På söndag åker Anders till Karlstad :( Så blir jag ensam hemma med Lovis i två veckor. Känns trist, hatar då Anders är borta, längtar så efter honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0