lördag

Idag har jag bara gjort såna där tråkiga saker som dammsuga, vattna blommor, tvätta, städa toan. Så jäkla tråkigt! Men det måste ju göras det också, det gick helt enkelt inte att dra ut på det längre.
Kring 10 stod Lovis och grinade i hallen och sa;
- Moror åka vagn jooonis
Vilket då fritt översatt betyder "Lovis vill åka vagn med mormor." Klädde på henne och gick över till mamma och hörde om vi kunde gå en prommis innan Lovis skulle sova. Läste tidningen och såg att "bäbisjimmen" som Lovis skulle ha sagt var i tidningen! Kul!


[Klicka för större bild]

2008-09-27 | Solna
JIM BRORSSON
Den 16:e juli föddes vår älskade son Jim som vägde 3500 gram och var 49cm lång. Han bor med sina föräldrar Benka Brorsson och Linda Hellström i Solna..

Surrade med Linda (Jims mamma)  lite på telefon och sen gick mamma och jag på promenad. Vi gick ner till "inte bara systrar" och nu tog jag lite bilder från butiken.
   

   




 


De fina bilderna som Dana tog på Lovis finns där.

Köpte ett doftljus till min nystädade toa och en till pinne som man har garn på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0