Knepig utväxt på rönnen

Alla veganer ombeds strunta i detta inlägg, jag varnar er för känsliga bilder!
Vi har fått en knepig utväxt på vår rönn! Ett älhuvud! Anders har äntligen fått skjutit en älg för Loco och med sig hem i bilen har han den stackars älgens huvud! Det var lite magstarkt även för mig, även om jag gladeligen äter älgkött så vill jag inte ha ett älghuvud som ligger och stirrar ute i trädgården.... Stackars älgen! Han är ju så fin med stora mulen å allt. :(
Anders skulle bara prova att se vad Loco gjorde då han hade huvudet vid kojan. Nu har han slagit in det i plast igen.

Varför hade han hela huvet med sig hem? undrar du nu säkert.

Han ska tydligen ta reda på hornen eftersom det var ett fint horn. Så hade han inte tid att fixa det idag innan han åkte hem, han ska fixa det imorgon. Man kokar ju och grejar med hornen.

Jag hoppas innerligen att det inte kommer några förslag på att ha det där hornet inne här i huset.... Men hitills har han aldrig velat ta in ett horn i detta hus så jag hoppas att han följer samma linje nu... Det är det styggaste jag vet att ha massa såna där trofeér hemma. Jag är ju uppväxt med det, pappa har, till mammas förtret, konsekvent satt upp djur i TV-rummet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0