Fotografera mera!

Igår kom Jessica förbi med sin nya digitala systemkamera. Jag hade frågat henne om hon kunde komma hem till mig och ta lite kort på diverse attiraljer som jag har här hemma. Man blir ju inspirerad av alla miljoners inredningsbloggar som har så fina bilder av sina hem. Många av de stora inredningsbloggarna har ju fotografer som tar bilder till bloggen. Det gör ju väldigt mycket skillnad med att ha fina bilder.
Nu är ju inte jag någon ren inredningsbloggare men det skulle ändå vara kul att ha riktigt finab bilder på bloggen. Så Jessica och jag prövade oss fram lite och det blev nog en hel del fina bilder. Jessica ska skicka dem till mig så ni får nog se dem här på bloggen snart.

I vilket fall blev jag så inspirerad av allt fotande att jag var tvungen att ta med mig Lovis ut i alla höstiga fina färger och ta lite kort på henne. Så när Jessica fräste hemåt Kvarnbacken så tog jag och gav Lois middag och sen tog jag med henne och var ute i säkert 1 timme. Jag vill ochså ha en digital systemkamera, tänk så superfina de här bilderna hade kunnat bli då!






Kommentarer
Postat av: susanne

vad fina bilder! vackert som bara den väntar som attan på min kamera nu...

2008-09-23 @ 06:57:19
URL: http://supermamman.bloggagratis.se
Postat av: Anna Larsson

Ahhh.... jag har velat ha en digital systemkamera hur länge som helst, men det känns som att de extra pengarna finns inte... Ska kolla runt efter en begagnad och får nöja mig med det. Jag skulle anmält mig till fotokurs här i höst, men insåg redan från början att jag inte skulle kunna vara med på alla tillfällen... skit! Jag tycker att du tar jättefina bilder utan systemkamera!

2008-09-23 @ 17:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0