Suktar på Fem myror

Jag har ju shoppat diverse fem myror kläder från Lindex till Lovis i sommar. Jag läste nämligen på tradera att Lindex skulle sluta med försäljningen av fem myror kollektionen. Då fick ju jag panik och tänkte här måste köpas fem myror-tröjor, klänningar och solhattar! Budade på en hel plagg på tradera och jag älskar verkligen de där kläderna, de är ju så fina.
Så var jag inne på min bloggvän Susannes sida och så hade hon lagt ut kläder till sin lille klimp som hon köpt ur Lindex nya fem myror kollektion! Gissa om jag blev glad av att Lindex inte slutat med fem myror kläderna! Här är lite av de klädesplagg jag suktar efter till Lovis... Så fräna, såå retro!!



Kommentarer
Postat av: susanne

jaaaaa dom e så fina..

hoppas nu lill tjejen sover så du orkar med dina dagar,när du är själv,,

2008-09-04 @ 21:29:54
URL: http://supermamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0