Ett glatt besked!

Ragnhild, min svärmor!
Önskade det här gjorde vi allihop
Nu har det hänt
Tumören har krymt ännu mer!
Galet härligt besked!
En sån lättnad
Nu ska jag sova gott!

Imorgon ska Lovis och jag åka hem till svärmor och svärfar och lägga lilla zinkhjärtat (som jag ska skriva farmor på) på deras köksbord. Svärmor har  fått blommor och hjärtan av oss varje gång när hon kommit hem från Umeå och varit på röntgen. Det är så kul att lägga nåt där som hon får öppna då hon kommer hem från sjukhuset.

Kram på er alla!

Carpe Diem


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ooootroligt underbart att höra! =)

Gud så skönt och glädjande!



kram

2008-09-10 @ 08:42:22
Postat av: Em

Härligt! Ett steg närmare.. Kan du inte ta lite blder från skoln och klassrum och så, ä nyfiken på aretsplatsen! Kram

2008-09-10 @ 10:32:34
URL: http://bienvenido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0