En makalös manick!

Idag har jag fått min nya skrivare/scanner/kopiator. Anders undrade vad jag ville ha då jag fyllde år och då sa jag att jag ville ha en sån här mojäng! (visst är vi romantiska ;) Så beställde jag en på nätet. Nu när jag har så mycket arbetstid hemma så måste man nästan ha en skrivare. Sedan har jag länge tänkt att jag behöver en scanner för att jag vill scanna in gamla kort så jag har allt digitalt så småningom.

Anders pluggar ju distanskurser på Gotlands universitet nu och satt och var irriterad över att han skulle göra en illustration som svar på en fråga. Han visste inte hur han skulle kunna göra den då allt är elektroniskt. Han hade hittat en bra illustration på nätet, men det var en pdf fil som inte gick att kopiera. Så satt han där och suckade och frågade mig hur fasen han skulle göra. Så fick jag då nöjt säga;
- Men vilken tur älskling att min skrivare också var en scanner! *stort leende* Då kan du ju rita en egen illustration och scanna in den och lägga in den i ditt worddokument!

Gissa om jag var nöjd att även Anders kunde få användning av supermanicken på en gång! Jag älskar såna här tekniska manicker som är fyllda med en massa fiffigheter! Det är så kul!

Här är ett inscannat kort på mig från när jag var liten, visst är Lovis lite lik mig!




;

Kommentarer
Postat av: susanne

Haloj bara dessa manicker fungerar och inte alltid är hungriga för att dom inte har färg patroner :)

lovisa är inte bara lite lik dig.. hon ä väldigt lik dig min första tanke var oj har lovisas hår blivit så långt och lockigt? :)

Vad fin bakrund du har.. snyggt!

2008-09-16 @ 06:17:42
URL: http://supermamman.bloggagratis.se
Postat av: Elin

Lovis är absolut lik dig ser jag!

Idag när jag lämnade Edvin så kom Lovis fram direkt. Edvin fick sig en liten mjuk av hon också, så gulligt! Det roliga är att hon sa hela tiden "Edde, Edde", men om Ros-Marie sa hon "vem är de?".

Tycker också att det är roligt med en jämnårig kamrat till Edvin, det är ju det som annars kan vara lite nackdel med dagmamma. Men som sagt nu har ju Edvin lilla Lovis och det är kanon, hellst när dom gillar varandra med skratt

2008-09-16 @ 11:01:20
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Em

Va söt du var på kortet =)

2008-09-16 @ 22:53:00
URL: http://bienvenido.blogg.se/
Postat av: Em

Jag tycker inte om när Anders är borta, det blir så tomt här då :S Går allt bra? Kram

2008-09-18 @ 17:40:30
URL: http://bienvenido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0