En hel natts sömn är inte dumt!

Igår kom Anders hem från jakten på eftermiddagen. Vi åt middag och surrade, skönt att han är hemma igen! Jag sov i gästrummet inatt så fick Anders ta hand om Lovis grinattacker inatt. Vi gick och la oss jättetidigt, 21.30. Men vi var så trötta bägge två.

Fasen vad snabbt en natt går då man inte blir väckt flera gånger och tittar på klockan... Sååå skönt att få sova flera timmar i sträck. Anders bar in Lovis till mig då han for imorse kring 05 då han åkte iväg och jagade. Lovis vaknade 06.15 och det gjorde inte alls något för jag var så himlans pigg eftersom jag fått sovit!

Nu tittar hon på barnTV och jag kan sitta och blogga lite! Skönt med helg, har varit en otroligt intensiv vecka på jobbet plus att Lovis varit som hon varit.

Nu ska jag gå ut och läsa lite bloggar

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0