Dagens fynd!

Idag var jag på byns inredningsbutik "inte bara systrar" och fyndade jättefina zinksaker. Det var jättelängsedan jag var in där och tänkte att jag skulle ta en promenad i det vackra vädret. De hade dessutom rea och det var ju jättekul! Fyndade dessa fina saker därifrån. Jag skulle ta en massa bilder från butiken med batteriet på kameran gav upp så jag återkommer nästa vecka med lite bilder därifrån.

Här är vad jag fyndade, allt tillsammans för 242 kronor!



zinkhjärtan 39 kr styck, trådrullshållare (heter det så?) med tråd  55 kr, zinklykta 109 kr

Ett znkhjärta ska jag ge bort till Lovis farmor. Lovis har gett henne hjärtan sen hon föddes och det är alltid kul att hitta ett nytt! Ska skriva farmor på det med kritpenna. Zinklyktan och det andra hjärtat ska jag ha ute i hallen, kommer att bli jättefint! Trådrullshållaren har ingen given plats ännu, men jag tycker att de är så fina! Ska fixa en liten hylla med gammeldags sytillbehör tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: susanne

oj vad fina fynd! :)

2008-09-08 @ 07:39:48
URL: http://supermamman.bloggagratis.se
Postat av: malin

Trevligt att du gör reklam för oss..sånt gillar jag ;0)Vilken trevlig blogg du knåpat ihop..tåludd säger inget mer...lagt den till min favorit..hot kommer jag ofta..vi ses på butiken

Kram Malin

2008-09-08 @ 18:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0