Dagens fynd

Idag har jag varit på loppisen hos grannen. Fyndade två gamla rivjärn som jag ska ha som ljuslyktor ute på bron, två träskedar till Lovis lilla kök och en hjärtformad sockerkaksform. Alltihopa för 30 kronor!

Var också på "inte bara systrar" och skulle köpa en zinklykta till men de var slutsålda (typiskt mig att gå och fundera en vecka innan jag får fingrarna ur och går dit). Men det bidde en ännu bättre grej istället, en postlåda i zink som jag ska ha ute i hallen. Jag tar in posten, lägger den på köksbordet och sen hinner jag inte gå igenom den. Eller så går jag igenom och lägger saker på bordet som jag inte orkar gå och sätta in i pärmar och sånt.  Så går jag och stör mig på att det ligger post på bordet. Men nu blir det slut på det för nu kan jag lägga allt sånt där i den fina zinkpostlådan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0