Beklaga mig lite och inse att jag har det bra

Huga, veckorna bara rullar på. Jag saknar Anders, tomt och trist att vara hemma själv. Och Lovis har naturligtvis sovit hur dåligt som helst i tre nätter, hon vaknar ungefär varje timme mellan 23-03. Hon skriker och åker runt som en propeller i sängen. Sen over hon bra mellan från 03 och vill sova vidare men då måste jag väcka upp henne. Hon är grinig på morgonen och grinig på eftermiddagen. Inte nöjd med nåt. Vet inte vad det är med henne, kanske en tand som håller på att komma fram? Kanske därför hon hade feber?

Det är stressigt att hinna lämna Lovis hos dagmamman innan jag ska köra iväg med skolbussen för att hämta skolbarnen! Anders är annars den som lämnar Lovis hos dagmamman men nu är han ju som sagt och jagar älg tills på söndag. Får mig att tänka att man är rätt så lyckligt lottad att man är två. Tänk alla ensamstående mammor (eller pappor) som fixar allt själv! Måste ju vara otroligt stressigt och speciellt om man har flera barn. Så till alla er ensamstående: ni gör ett superjobb!!

Kommentarer
Postat av: Em

Vilka söta kläder du köpt åt Lovis :) Synd att hon sover dåligt bara, men hon är ju intelligent alltså :P Jag tror nämligen ite det är vanilgt att en sån liten varelse håller pennan rätt :P Håll ut tills Anders kommer hem :) Du gör det bra du med! Kram

2008-09-03 @ 18:56:02
URL: http://bienvenido.blogg.se/
Postat av: susanne

Du har en utmaning att hämta på min blogg....

hon har väl någon att brås på tösen med pennfattningen!

2008-09-04 @ 22:29:08
URL: http://supermamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0