Föreläsning och tidningsfynd

I måndags kväll var jag på föreläsning i Ö-vik. Blev en låång kväll och var inte hemma förrän tolvtiden på natten. Men föreläsningen var iaf väldigt intressant. För er skolmänniskor som läser handlade den om IUP, skriftliga omdömen och kurs- och läroplaner. En föreläsning som vände helt upp och ner på min syn på läroplanen och kursplanerna.

När vi var på väg hem gick vi in på ett OK/Q8 och köpte lite godis för hemfärden på två timmar. Jag hittade då en scrapbooktidning! Den är full med roliga laýouter och tips. Så nu har man lite pysselideér till Kajsa Kavat...Köpte en Allers idag som var full med lite bakning och pepparkashusbygge. Vi kommer att ha massor att pyssla med!


Kommentarer
Postat av: Em

Va roligt =) Jag visste inte ens att det fanns sånna tidningar. Perfekt. Det ska bli skit kul. Jag ska be dig om en tjänst sen också. Måste ha lite hjälp med en juklapp, men det kan vi ta framöver. Ha de bra så hörs vi snart. Kram

2008-11-28 @ 13:35:15
URL: http://bienvenido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0