Lillfisan våran!

Lovis älskar böcker och kan sitta hur länge som helst och "läsa". Ibland blir det helt tyst i hennes rum och då kan man vara säker på att man hittar henne sittandes i sin fåtölj med en bok i handen. Just nu är det favoriten:
- "Mamma Moo gongar" (Mamma mu gungar)



Hon tycker också om att laga mat och bjuda på kaffe när man kommer in i hennes rum på besök. Igår kväll lagade hon gröt åt mig och bjöd mig på kaffe.
Jag sa att jag var hungrig och jag ville ha middag. Då ställde hon sig genast och vispade och grejade på sin lilla spis. edan kom hon och serverade. Jag frågade henne vad det var för mat jag fick och hon svarade;
- Mamma äta gjööt middag.



Vad är väl en utekväll på krogen då man kan vara hemma och få en kopp kaffe i Lovis rum? Såna gånger är allt skrik och trots som bortblåst ur huvudet på mig och jag önskar att jag hade ett helt fotbollslag med ungar! Det är underbart med barn! Tänk att Lovis blir två år i februari, tiden går så jäkla fort! Smäller väl bara till så är hon en hormonstinn, elak tonåring!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag har också funderat en hel del på om det är en pyramid som står där mitt i vintern :p Kul att du la märke till den, det är det ingen annan som har gjort.

Bilden är en av mallarna, så jag vet inte vart den kommer ifrån?

2008-11-23 @ 14:47:40
URL: http://bekkiis.dinstudio.se
Postat av: susanne

Hej här missar man massor.. trodde du pausat! OJ OJ vad fint med de gammla möblerna du målat underbart!

och lill tösens rum..mmmmmmm vackert det är så fint! och har man en mamma som är fröken måste det vara naturligt att älska böcker!

2008-11-23 @ 23:39:45
URL: http://supermamman.bloggagratis.se
Postat av: Em

Gissa om jag blir inspiread =) Längtar tills vi får större så jag också ka grejja! Haha.. Mamma mu =) Hon ´har alltid varit och kommer alltid förbli den stora favoriten =) Ska bli kul att ses snart! Kram

2008-11-24 @ 14:04:41
URL: http://bienvenido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0