Advent!

I veckan har jag pysslat med att hänga upp julgardiner, satt ut stakar, lyktor och några tomtar. Jag är inte så superjulpyntig av mig, har bara 3-4 tomtar som står utställda. Jag har lite svårt att hitta tomtar som jag tycker om. Men jag älskar ljusstakar, lyktor och andra julpynt.
Jag har en flyttlåda med julsaker som jag tar fram varje år. Lovis tyckte att jullådan var lattjolajban med alla julpynt. När lådan kom fram var det många;
- meeen va fiiint!, ååhhhh!, Ojjj! och Faaantasist! Titta mamma vicka fina stjärner! Å hjärtan!














Älskar den här ljusstaken, försöker att hitta en till på auktioner och loppisar men har hittills inte lyckats.




julpyntat kök



min lilla söta kör som jag fick av svärmor för några år sedan. Den här tycker jag om så mycket att de får stå framme året om.



Lampa som jag köpte på OK. Tycker om den jättemycket!

Kommentarer
Postat av: susanne

SÅÅÅ fint !!!eldar ni i vedspisen?

2008-12-01 @ 19:15:14
URL: http://supermamman.bloggagratis.se
Postat av: Jessica

Vedspisen fanns uppe på botten på ladugården då vi flyttade in här. Vi blästrade den och gjorde den fin och lejde en murare som murade in den.

Det är ju superhärligt att elda i den men problemet är väl Lovis. Kommer nog inte att våga elda i den i år. Är så rädd att hon ska gå dit och sätta handen på den... :( Vi får elda i kakelugnen istället, den har vi en grind till.

2008-12-01 @ 22:07:30
Postat av: Anonym

Åh så fint:)Hoppas du får en "härlig resa" mot julen med din familj och en riktigt härlig jul&nyår!

Ha det gott o sköt om dej! Kram från Ingrid

2008-12-04 @ 17:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0