Mitt nya beroende; inredningsbloggar

Shit, jag har tootalfastnat i en massa inredningsbloggar! Jag kan sitta i timmar till sena natten och bara titta på alla vackra hem som finns. Vill ockå har så där vitt, pyntat och fint. Jag är helt såld på chabby chic stilen med vita slitna möbler! Har lagt in en massa underbara inredningsbloggar i min länklista. Synd att allt ska kosta så förbannat mycket bara. Många av bloggarna har ju mycket dyra inredningsprylar som jag verkligen inte har råd med. Men jag får köra på billiga loppisfynd istället.

Blev lite inspirerad då jag såg alla fina hem så jag har pysslat lite i veckan. Sytt nya överdrag av gammal lakansväv till Lovis små fåtöljer, målat ett gammalt litet bord till henne. Har också målat och tapetserat några minbyråer som jag fyndade på IKEA för 25 kr styck. Så nu har hon en liten minibyrå som hon kan ha alla sina småpryttlar i. Jag har till och med snickrat ihop en liten pall och sytt ett överdrag till den!! Det är ju hur kul som helst att göra små minimöbler! Är jättesugen på att sätta ihop ett litet minikök till henne också... Jag fyndade ju en liten spis till henne på loppis i somras för 50 spänn. Skulle vara kul att göra en liten minidiskbänk med lite söta hyllor och sånt...

Här är lite bilder på mina små projekt... 

     
    image42

image46

image44 
  
image45

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men så fint Jessica!! Det är ju så roligt med inredning och att få göra fint, men för mej är "problemet" ofta att jag inte kan välja o bestämma vad som ska göras och hur, men drömma är ju också roligt:)Just nu blir det mest drömmar för nästa vecka är det examination av D-uppsatsen. Håll tummarna för mig:) Hoppas allt är väl med dej annars och du vi måste väl ses snart-saknarde roliga "schlagerkvällarna" med dej o Lena. Ha det gott o kram från Ingrid

2008-05-22 @ 22:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0