Ett jäkligt bra citat, typ.

Är ju ute lite och tittar på lite olika bloggar och trillade över den här bloggen http://snisset.bloggagratis.se/ där det här superroliga citatet fanns!


Livet är inte en resa till graven med syftet att komma dit i en

attraktiv och välbevarad kropp.

Det handlar om att glida in sidlänges med en chokladkaka i ena handen,

en flaska vin i den andra, fullständigt slutkörd, totalt utsliten,

skrikande -Hoho, kan nån ge mig lift!

Det var så jäkla bra att jag måste dela med mig av det till er alla! Haha, skit i allt med vikt, GI och hela det där dravlet!!! Oj, oj så kul! Jag kan verkligen se mig själv kommandes lite småberusad med den där chokladkakan och vinpavan i näven och knacka på pärleporten!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hejsan!
Eyy underbart citat!
Fick det i min mailbox idag men fick inte vem som skrivet det. Men visst är det underbart, lite valkar här och där, man skall leva så länge man kan :-))

Ha en njutningsfull helg!!
Kram snisset

2008-05-29 @ 19:04:48
URL: http://snisset.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0