Patt i Pärer...

Idag var vi och åt på den lokala pizzerian och jag råkade lägga ena patten i mina stekta päror när jag skulle kolla ut...
Det är bara sååå klantigt, sååå typiskt att jag också hade en vit tröja, det är bara sååå mej att göra så. Å allt kan man skylla på en man som kallas kohuvvé... Folk har pratat om honom och jag vet inte vem det är. Så var han utanför pizzerian då vi satt och åt och Anders sa:

- Titta nu då, där är ju kohuvve.
Jag böjer mig fram men ser inget, böjer mig längre fram och lutar mig över hela tallriken, tittar på kohuvvet och säger:
- Nää, jag har aldrig sett honom, vet inte vem han är.
Så lutar jag mig tillbaka, får syn på att jag fått flott från stekpärerna på tröjan, suckar, skrattar och försöker se olycklig ut. Så tittar jag på Anders och ler. Han får syn på flottet på tröjan och börjar skaka på huvudet och säger:
- Tänk att du alltid lyckas med sånt där! Hur gör du egentligen? Kände du inte att du la patten i pärerna???
- Nej, jag kände det inte. Jag var ju fullt upptagen med att titta på kohuvve. Typiskt, jag som till och med hade ätit upp utan att söla ner mig... *suck*
- Men tur att det knapppt. syns.. *ironisk Anders*
- Ja, tur att det var en vit tröja som döljer fettfläckarna bra... *ironisk Jessica*
Båda skakar på huvudet och skrattar. Jag tar på mig koftan.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Om du tar Yes diskmedel och hä på det och sen tvättar du den så funkar det :p Eller det brukar iaf funka för mig :p

2008-06-14 @ 12:05:15
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: susanne

LER

2008-06-14 @ 22:55:50
URL: http://supermamman.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

kohuvve ftw

2008-08-01 @ 17:04:21
Postat av: Thomas H

Kohuvve är kung ;)

2008-08-22 @ 00:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0