Ett Bröllop, en Begravning och en Stockholmstripp

Jag har inte skrivit något här sedan i lördagsnatt då vi kom hem från bröllopet. Men jag har hunnit med en hel del sedan bröllopet. Vi har varit nere i Stockholm på en snabbsemester och hälsat på brorsan och Linda. Meningen var att vi skulle åka ner senare i sommar och kunna vara längre men Anders ska jobba i juli och jag börjar jobba den 1 augusti så då bidde det bara några dagar i juni kvar. Synd, för jag hade så många jag hade velat träffa där nere men det hanns inte med. :(

Efter en snabbtrippen till Stockholm var det dags att åka hem igen för att gå på begravingen av Anders farmor. Begravningar är alltid jobbiga, så även denna. Men det var trevligt att träffa Anders släkt efteråt. Det blev en heldag i Rossön, vi var hemma från begravingen kring halv åtta tiden igår kväll.


Idag har vi städat lite, packat upp, handlat och trixat med sånt där man gör då man varit hemifrån. Det tar ett tag innan man har kommit i ordning igen! Nu är Anders ute och fiskar med sitt nyinköpta flugspö, Lovis sover och jag ska skriva ner lite betraktelser från den gångna veckan... Skönt att få pösa ner sig i soffan hemma! Home sweet home!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0