Det här är ingen modeblogg men fyndblogg kanske!

Håll i er nu för nu kommer jag att visa lite fynd jag gjort idag! Vi har varit nere i Sollefteå idag.  Lovis fick en liten fem myror t-shirt för 49kr och en tunika för 49kr. Har letat ihjäl mig efter ett par turkosa tights till henne, men det står inte att finna vare sig på nätet eller i affärer! Är det någon som vet var jag kan köpa turkosa tights eller capribyxor till henne? Det enda stället jag har hittat på är hos Me and I men jag tycker att det är lite dyrt med ett par barntights för 225 kronor...

Vi har också köpt mörkläggningsgardiner till Lovis rum eftersom de gamla hon hade luktade bränd plast när solen låg på. Vi fick ju flytta henne till gästrummet istället!

Jag har gjort en bedrift och köpt tre par skor och det var till och med riktigt roligt att köpa dem! Jag som hatar att göra det, fast det går ju bra då man får fynda. Alla tre paren är gudomligt sköna, speciellt de svarta. De guldiga ska jag ha på bröllopet. De beiga paret är lite väl åt det tantiga hållet, men det är ju bara att face the fact; jag är ju en tant! De var så himla sköna!

Jag köpte också, kors i taket, ett pärlhalsband som jag tänkte ha på bröllopet. Jag är ju inte direkt någon människa som tycker om att ha på mig en massa tingeltangel. Anders letade en skjorta att ha till bröllopet också, men han hittade ingen.

Fyndade dessa på lindex för 49kr

tre par skor för sammanlagt 247kr!

Kommentarer
Postat av: susanne

ingenting är som att fynda ! kan hända att vi kvinnor blir så berusade av våra fynd? klart vi blir ;)femmyror toppen är såååå söt ;)

2008-06-12 @ 08:07:51
URL: http://supermamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0