Dagens projekt

Här är dagens projekt; skrapa och måla båt. Förra sommaren köpte jag denna båt på auktion för 50 kronor. Vi ska gräva ner den en bit i marken och fylla den med sand så Lovis har en sandlåda. Jag har visioner om master och segel och sånt där roligt också men har inte riktigt fått med sambon på noterna... I mitt huvud är ju allt enkelt men det är inte så enkelt i Anders praktik... Det är ju han som får snickra till alla mina projekt som jag har i huvudet. Jag hoppas iaf att vi ska kunna få till ngt mer roligt på den. Men idag är det bara skrapning och målning som gäller....


Kommentarer
Postat av: susanne

ha ha känner igen det där jag har "lätta "ideér min man får fixa klart dom.. inte undrar på att han får en rynka mellan ögonen var gång jag kommer med mina ideér.. ler,,

mendet med båten blir kanon bra.... hoppas du får segel i den ;)

2008-06-29 @ 21:08:10
URL: http://supermamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0