Stockholmsfynd

Har ju glömt att visa fynden jag gjorde i Stockholm



Plastmatta för 149 kr på rusta. jag har letat efter en plastmatta i grått till hallen hur länge som helst. Måste ha ngn som skyddar det linojemålade golvet från fukt från vagnen. De som jag har hittat har kostat 600-800 kr och det är jag inte villig att betala.



Gungsnigel till Lovis köpt på en secondhandbutik i Solna för 180 kr. Helt i trä och inte det minsta sliten. jag älskar verkligen leksaker i trä. Avskyr plast! Jag är sugen på att måla den i pastellfärger och göra den lite med gammeldags sliten....



Matta från IKEA. Den kostade 90 kr på deras fyndhörna. De hade haft den som visningsmatta i ett rum men det syntes inte alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0