Lovis lilla kök klart!

Nu är Lovis lilla kök i det närmsta klart. Det fattas lite småprylar som jag skulle vilja ha tag på. Ett litet diskställ, en liten trädiskborste och en massa roliga träleksaksmat som jag sett... Diskställ och diskborste för barn har väl funnits på IKEA förr men jag kunde inte hitta några då vi var där.





Det lilla bakbordet med kavel och spade har jag haft då jag var liten. Lyktan, glasen och pepparkaksformarna hittade jag på röda korset.




Vill ha, vill ha, vill ha! Hur fin skulle inte den här plåtservisen vara i Lovis lilla kök då? Min bloggvän Susanne tipsade mig om att green gate har en röd servis med vita prickar för barn, men jag kan inte hitta den på nätet. Den här kommer från stuffis.se och kostar 249 kronor. De har verkligen skitfina saker för barn där!

                       
Trägrönsaker 159 kr och brödrost i trä 69 kr stuffis.se

Återigen; jag älskar verkligen träleksaker!  Plåt är ju fiffigt också för små barn som Lovis. Nu har hon en liten servis i plast, jag tycker inte om den men den är ju praktisk för henne som bankar saker i golvet... Med eller utan den röda plåtservisen med vita prickar så tycker Lovis iaf att det är jättekul att leka i sitt lilla kök. Hon bjuder gladeligen den som kommer in på en kopp kaffe eller stekta morötter...

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej ,men så underbart allt blev sevicen ja! den är bara underbar,,, har ett barnbarn som fyller två i vinter gissa vad hon ska få!?

VILKA fina fynd du gjort helt underbart vilken tur att lill tösen har en sådan pysslig mamma..MYS!

2008-07-08 @ 09:30:09
URL: http://supermamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0