Köp ett putarsle!

Haha, titta vad man kan hitta på tradera! Ett putarsle! Var bara tvungen att kopiera texten och bilden för att det bara är så jäkla roligt! Det är alltså inte jag som säljer arslestrumpbyxorna.... Det ser ju helt sjukt ut på bilden!!

Objektsbeskrivning

Helt nya naturfärgade i small 34--36 ( även en liten 38)

Jag har även ett par svarta i M i en annan auktion!

Har inte sett sådana här "trosor" någonstans i sverige!!

Passa på!!!!!

Varför är det ok o ha inlägg i bhn o inte i trosorna för en snygg form. När man väl börjat använda dessa "trosor" så kan man inte sluta! Byxor, shorts, kjolar ja allt sitter bättre!! Eller varför inte på gymmet;-)

Från och med nu sitter ALLA byxor snyggt på dig;-)

Du får en rumpa snyggare än kändisarna!!

Denna "gördel håller även in magen.

Det är riktiga silikon pads i små "fack" i trosorna!

Första gången jag provade var jag "fast"!!!

 

Få en fantastisk rumpa på en minut!

Få putrumpa o smalare mage direkt!!.

DESSA TROSORNA HÅLLER ÄVEN IN MAGEN OCH LYFTER HÖFTERNA O RUMPAN!

SEXIGA! SKÖNA! OSYNLIGA & PEFEKTA!


drömrumpa!! push up~kändisrumpa~figurformare~s-m

Kommentarer
Postat av: Em

2008-07-16 @ 10:19:41
URL: http://bienvenido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0