Fyra underbara år

Idag då Anders kom hem från jobbet hade han med sig fyra, vackra vita rosor till mig. Jag som till och med hade lagt in en påminnelse på telefonen hade faktiskt glömt bort att vi firar fyra år idag... *skäms* Jag har varit så inne i skorpbakning och annat idag att jag helt hade glömt bort det! Det är så roligt att få blommor och så vackert att ha hemma. Jag älskar verkligen vita rosor och jag älskar verkligen min Anders!

Tänk att det redan gått fyra år sedan vi blev ihop... Fyra år sedan vi cyklade tandemcykel hem från Helena efter att ha suttit uppe och pratat en hel natt, fyra år sedan vi svirade runt på gatufesten och var bubblande, underbart nykära! Det känns som att det hänt mycket på de fyra åren. Anders sa upp sig från sitt jobb och flyttade från Umeå till mig i Härnösand, jag tog friår och vi åkte till Spanien och bodde där, jag sa upp mig från mitt jobb och vi flyttade hem till Ramsele, vi köpte hund och hus, renoverade hus (gör fortf), vi har fått vår älskade lilla Lovis, Anders har börjat plugga till vindkraftstekniker.

Jag hoppas verkligen att vi får dela resten av vårt liv med varandra och att vi får många underbara år tillsammans!





Kommentarer
Postat av: Carola Tjärnberg

Tack Jessica, mitt i den 30års kris är i och man har inga större förhoppningar på att det blir hus,barn, jobb och allt annat som hänger med. Jag blev riktigt glad då jag läste din blogg nu och kanske finns det hopp för en annan:)

Kan vi inte träffas och ha en surr kväll snart,,,,,jag behöver nog det:)

Kram och jag är övertygad om att ni får många lyckliga år tillsammans....

2008-07-09 @ 23:16:34
Postat av: susanne

Jätte grattis till er... och att åren väver er samman och blir många och lyckliga...

2008-07-10 @ 09:25:22
URL: http://supermamman.bloggagratis.se
Postat av: Em

Va kul :) Fyra år går fort? Lovan börjar ju bli sorn nu snart också :P Du måste visa någon gång hur man designa blogg sidan.. Min är så trist. Ha de bra

2008-07-10 @ 15:40:54
URL: http://bienvenido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0