Blir alldeles till mig av en röd servis!

I could not help myself! Jag var bara tvungen att ha den! Because Lovis is worth it! Var på byns färg- och leksaksaffär idag och gissa vad som står där i en av hyllorna??? Och för 179 kr, billigare än i nätbutiken jag hade hittat den på. Jag har varit överlycklig och lekt med Lovis hela dagen! Oj, vad sånt här är kul!!! Undra om man får vara med när hon ska leka med Barbies också?Eller ute i sandlådan? Eller ännu bättre, leka kurragömma i höstmörkret!!! Eller smygleken där man smög sig på varandra och blev tagen typ? Gud, vad kul det var att vara barn!  


Kommentarer
Postat av: Em

Shit va bra du fick till de! En riktig diskho och allt :) Sött

2008-07-08 @ 14:00:00
URL: http://binvenido.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, visst bidde det fint! Och servisen var ju pricken över i!!

2008-07-08 @ 22:39:12
URL: http://spunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0