Mina vänner!

Glömde ju att lägga in lite bilder på mina kära Härtnavänner! För er som inte vet så bodde jag i Härnösand från att jag var 20 år tills jag var 30. Så dessa är vänner jag haft under 13 års tid! De sista två åren mest via telefon och så åker jag ju ner lite då och då.



Det här är en bild från 2007 då jag åkte ner och vi hade en tjejhelg! På det här kortet är alla Härnösandstjejerna samlade! Vi tog inget sånt kort i helgen så lägger in det här gamla istället.



fr. vänster jag, Ellen, Malin O, Malin N, Lisa



Camilla och jag. Camilla är från Härnösand men bor numera i Göteborg. Vi hade inte träffats på två år!



Det var stadsfest i Härnösand i helgen massa artister, Brolle, EMD, Nordman, Elin Lanto mfl. Här är jag och Malin i Wallmans salongers partytält. 



Jag, camilla och Malin O i på Wallmans



Ellen försökte agera en utschleten tre-barnsmor! Hon lyckades inte någe vidare, hon är ju fräsch som en nyponros och alldeles nykär! Lite svårt att upprätthålla en sliten look då man bara lyser av förälskelse! Men ett bra försök!



Nu var jag ju inte ute efter samlag i helgen... Det var så här att Ellen och jag hade en lattjolajbanlåda med diverse innehåll för ca 12 år sedan. Lattjolajbanlådan var vår ständige följeslagare när vi gick på kåren. Under denna tid var också filmen Yrrol väldans populär och vi gjorde en skylt från filmen. I helgen åkte lilla lattjolajbanlådan fram igen och jag hittade bl. a denna skylt!



Lisa som fyllde 30 fick en biljett till Winnerbäck och presentkort på IKEA från oss. Lisa flyttar till Stockholm i augusti, så då är det en till som försvinner ur det forna gänget. Bara Ellen, Malin O och Malin N kvar i stan. Lite sorgligt. Men vi får väl göra en tradition av att ha en revival varje år.



Ett gammalt kort på mina lärarförbunds- och schlagerkollegor! Ingrid, jag och Lena satt i lärarförbundets styrelse i Härnösand och vi har haft mycket kul tillsammans! Vi har haft schlagerkvällar och varit på otaliga resor med styrelsen!Lena kunde tyvärr inte träffa Ingrid och mig i helgen. Men ingrid och jag gick ut och käkade och surrade.



Jag och Ingrid för 4 år sedan!

Kommentarer
Postat av: susanne

vad underbart det är med vänner känner igen allt!

man får sådana il just att ses! jag har mina spridda från kiruna i norr till Göteborg....

2008-07-23 @ 20:46:22
URL: http://supermamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0